1. Článek o mém PPP- Jak to všechno začalo...

Pro dnešní článek jsem se rozhodla rozpovídat se o mém PPP ( Poruchy příjmu potravy). Toto téma jsem nakousla , když jsem psala o veganství. A slíbyla jsem, že vám o tom napíšu později. Ten čas konečně přišel. První takový "úvodní článek" bude o tom jak to všechno začalo jaké byl prvotní impuls proč nakonec jsem do této nemoci spadla... 



  • Vše začalo v mých 13 letech roku 2015. Skoro nikdy jsem nebyla hubené dítě.Asi tak cca do 6 let jsem vypadala jako na této fotce. Ale pak postupem věku jsem začala nabírat na váze.. Do těch 13 let mi to nějak obzvlášť nevadilo. Ještě v mé staré škole nebyly zrovna na mě hodní a laskavý. Nebrali mně takovou jaká jsem byla. Začalo mi vadit jejich narážky na to jak vypadám. Například kluci si  ze mně dělali neustále srandu vymýšleli si ošklivý přezdívky. (Buřtík, Spěvy...). Holky taky jedna obrovská kapitole. Holky mě ze všeho nejvíc posmívaly. Za zádami mě pomluvali. Dokonce jsem zažila kyberšikanu.. A mnohem dalšího. Byl to impuls abych zhubla myslela jsem si , že mě budou mít radši. ..

    • A pak přišel zlom. Začala jsem jít problémy s krční páteří. Začali mi šílené bolesti hlavy. Na to zareagoval můuj pan doktor, který mi doporučil lázně. Tu dobu tam léčily i tohle. Doktor mi řekl že bych tam jela i jako na "odtučnovací" měsíční pobyt. Já i mamka jsem s tím souhlasila. Během měsíčního zařizování, nakupování , vyplnování formulářů, které nám přišly jsem přemýšlela o tom jaké to tam bude... Zanedlouho. přišel čas odjezdu. Byla jsem tam celý měsíc.. Ale o tom až příště.. 😟

Komentáře

Oblíbené příspěvky