2. článek o mém PPP - Průběh v lázních..

Vítejte u dalšího druhého článku o PPP. Tetokrát navážu na minulý článek kde jsem skončila u odjezdu do lázní. Pokud jste nečetli článek , tak si ho určitě předčtěte nedávalo by vám to moc smysl tady je odkaz: http://luccyvegg.blogspot.cz/2017/05/1-clanek-o-mem-ppp-jak-to-vsechno-zacalo.html

 

Zanedlouho přišel čas odjezdu.. Tu dobu jsme se odstěhovali ze sídliště k Jirkovým rodičům , kteří mají penzion. Bydleli jsme tam několik měsíců a bylo to tam otřesný. Měli jsme jednu místnost kde jsem bydlela i já, mamka, mamčin manžel-Můj otčím a moje sestra Gábina.Den předem , když jsem měla odjíždět tak jsme s mamkou balily věci, které jsem si měla vzít.  A v tu dobu mamka čekala miminko.. Den D přišel . Přijel pro mně můj vlastní táta s jeho přítelkyní. Vyrazili jsme na dlouhou cestu až do Poděbrad. Pamatuji si jak jsem se hrozně nudila cestou tam a pořád se ptala už jsme tam ? :D Po dlouhých asi dvou hodinách jsme konečně přijeli do lázní Dr. Filipa. Když si tak vzpomenu tak si pamatuji, že ta budova byla celá šedá působily tajemně a ne moc pozitivně. Prospělo by jí trochu barvy, ale to je tak mimochodem.. Vyndala jsem zavazadla z kufru a šli jsme do té budovy. Když jsem tam vešli tak všude byli obézní děti. No jako kdybyste je viděli tak já oproti nim jsem byla ta nejhubenější ze všech. Byli tam děti od 10 do 17 let. Museli jsme si vít takové ty šustivé návleky na boty. Vyšli jsme po schodech a zařadila jsem se do fronty. Všude byli sestřičky, ředitelky , učitelky , doktorky. Byla jsem úplně poslední. "přijímací řízení" probíhalo až že jsme šli společně s tátou k doktorce , která se mi ptala jestli jsem prodělala nějaké operace a tak. Takový ty základní informace. Táty se ptala na to , když byl malý jestli měl nadváhu nebo tak :D Pamatuju si když jsem tam přišla k té dokrorce do ordinace (která nevypadala vůbec jako ordinace) tak mi řekla proč tu jsem , že jsem hubená. No, nedivím se jí že mi to řekla , protože tam byly děti s mnohem větší váhou než já. Pak byl další rozhovor s ředitelkou školy a mojí třídní učitelkou , kterou jsem měla pozbytek pobytu.Jela jsem tam totiž ještě , když byla škola. Poté se mi ujala moc milá sestřička která mně dovedla do pokoje v posledním třetím patře. Pokoj jsem měla úplně nakonci. Měla jsem i svojí spolubydlící Lídu. vybrala jsem si postel. Vypadalo to tam úplně normálně : 3 postele, televize, stůl se židlemi, skříně a umyvadlo :)

Jediné co mi tam chybělo byla koupelna :( Hned jak jsem se ubytovala tak jsem šla dolů do přízemí na oběd. Doteď si pamatuji co jsme měli měli jsem rajskou polévku :) Ano, většina z nás si představí voňavou polévku , která je chutově skvělá. Ale ne takhle to nebylo. Realita je jiná. Ta "rajská" polévka byla příšerná. Absolutně žádná chuť. Jenom obarvená voda s trochou soli, pak jsme měli vždy i hlavní jídlo ale to si už nepamatuji. Ale na tu polívku ano! zbytek dne byl v celku normální . navzájem jsme se poznávali se spolubydlící. Ráda bych vám popsala jeden den. Ráno začalo tak , že mě vzbudily dříve než ostatní kvůli práškům. Poté jsem se vždy nalíčila řasy :D A čekala až se vzbudí ostatní. Mezitím jsem udělala normální hygienu. Když sestřičky vzbudily ostatní tak v podstatě hned jsem sešli dolů na dvůr na rozcvičku.

 Po ranní rozcvičce jsme šli na snídani většinou jsme měli cleba/housku s domácím pomazánkou například sýrová, rybičková, tvarohová a k tomu zelenina, která se k našemu stolu většinou nedostala. A k tomu samozřejmě pití čaj/bilé kafe.. Překvapilo mně, že nám dávali chleba z normální bílé mouky, měli nám přece dávat žitný nebo špaldový chléb to jsem trochu nechápala. Poté jsme měli asi půl hodiny na hygienu. Každý měl svůj papír s denním programem byla tam zahrnuta škola od kdy do kdy co je mezitím, tělocvik, různé koupele, fitko, plavání a mnohem dalšího.. Podle tohoto papíru jsem se řídily :D Škola byla většinou od 8:00 do 12:00 takže pohoda. dopoledne jsme tedy byli ve škole a mezitím jsme měli svačinu většinou jsme měli nějaké ovoce , které bylo podržte se odváženo na gram! Nemyslím si, že to bylo správné ovoce by se nemělo odvažovat a už vůbec ne zelenina ! Celkově jsme měli opravdu nízký příjem ovoce a zeleniny.. A nebo jsme měli jogurt vždy to byl řecký. Mezitím dopoledne jsme měli tělocvik jako ve škole .. Například jsme cvičily na míčích a nebo jsme měli zumbu.. A různé další koupele.. Každé úterý jsme jeli do bazénu  a každou středu chodily do FITcentra (Ten trenér byl příšernej).. 

:/  Ve 12:25 hodin jsme měli oběd na , který se všichni těšily. Vždy byla polévka a hlavní chod. Ty polívky... Byli nejhorší snad, to si nedokážete představit... představte si že by jste do vody hodily pár kousků zeleniny a masa.. a neokořenily to.. Joo ta "chuť " nezapomunutelná. Hlavní chod: Byl většinou normální na jaké jste zvyklí akorát s omezením tuků, sacharidů,.. Většinou byl v rámci možností dobrý.Poté jsme měli polední klid:) Pozbytek dne jsme byli venku, chodily jsme do centra města to byl každý pátek mohli jsme si koupit co chceme , ale ne jídlo! Jediné "jídlo" , které jsme si mohli koupit byli žvýkačky bez cukru. Mimochodem Poděbrady jsou krásné město a taky daleko od mého domova. K odpolední svačině jsme měli ovoce/jogurt vše bylo na gram zváženo. Jednou za ten měsíc co jsem tam byla jsme měli zmmrzlinu, jahodový sorbet bez cukru :) Někdy jsme měli mysli tyčinku, ale většinou to byli levný sračky :D Promiňte , ale prostě to tak bylo :D  Pozbytek dne jsme dělali nějakou fyzickou aktivitu, což mně bavilo :) Pak přišel čas večeře většinou to byl obložený talíř chleba,tuňák/šunka, sýry, vejce . Vždy to obměňovali.. Nebo byla teplá večeře například rizoto. Pak jsme šli na chvilku do pokoje, kde jsme se mohli zabavit jak chceme. Pak přišla druhá večeře ta se skládala ze zeleniny například mrkev, rajče.. To by byl popsaný zbytek dne - Jídlo.

 Teď trochu pro ty , které by zajímalo ubytování aj. Ubytováni jsme byli ve 3. patře naše taková skupinka na patře o 20 členech . Postupem času se sami zkamarádíte se všemi. Doteď si píšeme. Na patře bylo několik pokojů, 2 koupelny, 2 WC. V každém poschodí bylo k dizpozici pití většinou to byl čaj nebo šťáva. Pak tam byla sesterna kde jsme si chodily pro léky nebo pro led , když se nám něco přihodilo.  Každý čtvrtek jsme se vážily. Na začátku jsem měla 77 kg , na konci 68 kg. Když jsme chodily ven na fotbalové hřiště tak jsme s mojí spolubydlící začali běhat kolečka. Sama jsem si přidávala sport. Také jsme měli každý týden přednášku o zdravém stravováním a vše co s tím souvisí. Dostali jsme kalorickou tabulku potravin. 

Každý den i o víkendu jsme měli nějakou sportovní aktivitu. Pak jsme každou neděli chodily do kina , takový kulturní spetření. Tu dobu jsem se tam "zamilovala" do jednoho kluka Libora byl hrozně hezkej: Hnědé vlasy, modré oči, krásný obličej tam jsem dostala i svojí první pusu.. Ten "vztah" netrval mooc dlouho. Ale za to jsem si s ostatníma zažila opravdu hodně srandy. S jídlem to bylo horší ne , že by mi nechutnalo ale to množství bylo fatální. Docelo doost mně překvapilo že kluci i holky majá stejné množství jídla. Přece kluci mají od přírody více svalů jsou mohutnější a kort v lázní..  Celkový příjem jsme měli 6000 KJ.
 

Celkově kdybych měla shrnout pobyt v léčebně tak je spíše negativní .. Proč? každou chvíli nám tam rvali do hlavy , že jíst se musí málo v posdtatě vůbec..Ty přednášky no prostě hrůza. moc dobře tam neléčily obezitu , znám holky, které se tam vracejí pořád dokolečka. Ano ,krční páteř mi tam perfektně vyléčily na to si nemůžu stěžovat. Celkově měli špatný přístup . Kdyby se mi někdo zeptal na to jestli bych dopuručila léčebnu Dr. filipa tak rozhodně řeknu NE! Zničilo mi to život a rozjelo mi to PPP. :(

A právě na další "rozjezd" PPP se můžete těšit u dalšího článku. Dejte mi vědět jak se vám líbil článek a pokud taky máte podobný příběh klidně ho do komentáře napiště ráda si ho přečtu a odpovím :) 

Jsem ta v tmavších vlasech 😌😜

Vaše LuccyVegg😍

Komentáře

Oblíbené příspěvky