45 Náhodných faktů o mně

Achoooj Vítám vás u dalašího tagu ve, kterém se dozvíte zase o mně pár zásadních faktů.. 😂 

 

  1. - Mám narozeniny ten samý den jako Justin Timbrllek a zjistila jsem to až dnes 😁

    2.- Jsem neskutečný knihomil. Dokážu přečíst knížku o 600 stránkách za 3 dny. 😊

    3.- Dokážu se nadchnout pro věci. které co nejdřív splním  

    4.- Nesnáším , když mi nikdo skáče do řeči. To dokážu pak být neskutečně nasraná. 😡

    5.- Nenávidím matematiku ! 😡 

    6.- Nedokážu odpustit lidem . kteří mi blížily ..  

    7.-Neskutečně mě baví psát do mého deníku, dokážu denně napsat 5 stránek :D 

    8.- Jsem vybíravá , náladová, drzá, nepořádná přitom chci mít vše na svém místě, fantazurijící, pařící n adiskotékách :D , je mi všecno jedno 😌

    9.- Miluju horoy , BEST je Ghoul, lesní duch, pach krve.. 

    10.- Když jsem byla malá tak jsme chtěla být prvně špionkou, pak zubařkou, doktorkou a nakonec popelářkou :D Vždycky , když jeli vybírat popelnice tak jsem jim mávala 😜

    11.-Jsem neskutečně najivní  ! 😖

    12.- Ráda si vymýšlím ... 

    13.- NIkdy bych nemohla chodit s menším klukem , než jsem já a taky ne s maldším.. ( Normálně jsem měla před měsícem 162 cm a tedkom 160 cm , Ale pozor já to nedělám schválně Blbky z devítky :D !! ) 

    14.- Mám modrozelené oči, které jsou ty nejhetčí z mého obličeje 😍

    15.- Jsem vodnářka a taky neskutečně citlivá,, . 

    16.- Strašně ráda spím , dokážu usnout všude 😂😂

    17.- Když mi mají brát krev nebo injekci tak já prostě nic necítím :D 

    18.- V létě budu mít tetování s kamarádkou,, 😂😍

    19.- Závidím druhým lidem a to dooost :/ 

    20.- Jsem veganka a ano musela jsem to sem napsat 👌

    21.- Nejlepší den je ten den , když můžu celý den ležet v posteli a koukat se na celou sérii Harry Pottra. 

    22.- Nejraději mám styl punk, rock, metal. pop ale i opery- zkrátka všechno 😵

    23.- Jsem ve všem hrozně rychlá a pak si na to moje rodina stěžuje ani se jim nedivím :D 

    24.- Když poslouchán smutné písničky tak se u nich rozbulím 😢 

    25.- Ráda podnikám zakázaná dobrodrožství 😼

    26.- Jednu dobu jsme nosila rovnátka , ale po době kdy se mi každá týden rozbily, řekli jsme si s mamkou dost a nechla jsme je sundat 😳

    27.- Jsem naprostý retard. Dokážu jít po ulici plných lidí a dělat kraviny a tvářit se při tom jako naprstý retard 😋😂😂😂😜

    28.- Miluju , když můžu dělat lidem kanadské žertíky :D Například jsem dala tátiví místo cukru sůl do kafe.. nebo jsem mu obalila pracovní tašku kočičíma chlupama a mnoho dalších . Ale jeden byl nejlepší :D S mamkou jsme mu dali projímadlo do jídla. A ten den jel do prahy na pracovní schůzku no a ani tam nedojel 😂😂😂Dejte si n amně pozor !! 


    29.- Asi jediná ze svého okolí nejsem na nic alergická jedině tak na lidi 💪

    30.- Jediná ze své rodiny mám nejtmavší pleť ❤

    31.- Mám ráda pozornost druhých lidí , ale jen od lidí , kteří mě neznají 😂😂

    32.- V poslední době špatně spím,mívám noční můry, otřesný..😉Například se líbám s učitelem nebo někoho zabiju , někdo mi zemře 😍😎😡😡

    33.-Jsem jiná než ostatní holky, nelakuji si nehty, nerada se maluji, nerada nakupuji, mám ráda přirozenost, nejsem namyšlená , ikdyž si to většina holek myslí .. 😠A nesleduji modní trendy..

    34.-Ráda se opaluji 🌞

    35.-Mám ráda alkoholické nápoje: Vodku s džusem, rum s colou, pivo, samotnou vodku, různé  drinky, víno s colou prostě znalkyně 😂😂

    36.- Mám ráda pohodlný styl třeby od ostatních v tomhle věku. Nosím obrovské mikyny, trička , ale divný je že mám ráda extravagantnost ale také jemnost. 

    37.-Mám svůj svět ve , kterém žiju 😋

    38.- Dříve jsem byla melancholická ale ted jsem cholerická 😉

    39.- Mám úchylku v nakupování kaktusů :D Vždy , když je pout , tak si odtud odnesu kaktus 💗

    40.- Neumím se přetvařovat.Když mi někdo ublíží neodpustím mu !! 😡

    41.-V poslední jsem emapatická, nevyrovnaná, unavená, neenergetická..

    42.-Ve skutečnosti mám jen jednoho nefalešného člověka, kterému se můžu svěřit a nikomu to nevyžvaní 😞😝 

    43.- Chci se naučit repovat zatím se mi to nedaří 😌😂😂 

    44.-Ráno nemůžu nastartovat den bez kefe se sojovým mlíkem 👍👍

    45.- Slíbyla jsem si že se už nebude opakovat moje minulost, ale nedaří se mi to, vítej minulost v mé přítomnosti 😖😖 

     

    Taak dejte mi vědět jak se vám tag líbyl a dejte mi vědět jestli to máte taky jako já :D

    Vaše LuccyVegg💦💦😍  

 

 


Komentáře

Oblíbené příspěvky