TOP 5 Best filmů, které musíte vidět

Ahooj 😁 Tak dnes tu máme další tipy, aby jste se nenudily. Tentokrát tu mám hned několik filmů, které stojí za to vidět. Možná nějaké znáte , ale také možná ne. A věřte mi tyto filmu prošli mojí tvrdohlavostí a dostali se mezi nejlepšími filmy. Bylo velmi těžké vybrat který je nejlepší, proto filmy nejsou seřazeny podle toho jestli byly horší , nebo lepší . 😋


Moje dcéra je anorektička ( Tělo jako nepřítel ) Drama =  Na tento film jsem se koukala. když jsem měla špatné období. Zaujal mě natolik , že bych všem školám doporučila žákům pouštět tento film. Příběh je zcela obyčejný.. Vše začně prohlížením proana stránkách, žárlením na kamarádku, která má tělo modelky a dalšími nevinnými rodičovskými řeči..Anoorexie se stídá v Bulimii, ale má to jeden háček . Hippopka.. kdo to je ? To se dozvíte ve filmu nechci prozrazovat celý příběh, ale jde o jejího bratra, který vrcholně sportuje a to se mu stane osudném.. Ano tento, příběh dopadne špatně ale nečekaně jinak.. tento film se režisérce Tara Mieletak neskutečně povedl. Měli by ho vidět všichni dospívající. V premiéře ho uvedl slovenský televize a následně šla do všech koutů evropy. Pokud se opravdu nudíte tak se určitě podívejte a stojí to za to 😊A poslední zmínkou stojí za to , že tenhle film je pro silné povahy já jsem se z toho vzpamatovála dlouho..

Sebevražedný oddíl =Tento film mi nedávno doporučila moje starší sestra. A udělala dobře. něco málo o příběhu:
Tajná vládní agentura A.R.G.U.S., kterou vede Amanda Waller (Viola Davis), vytvoří skupinku super padouchů, které říkají Suicide Squad - sebevražedná skupina. To proto, že se občas jeden z nich nevrátí z akce zpět. Provedení jednotlivých úkolů vede k výměně za kratší tresty odnětí svobody pro jednotlivé zúčastněné. Nejlepší snad z tohoto filmi je potrhlá a sexy
střelená Harley Quinn a její milovaný psychopat Joker. Bývalá psycholožka psychopatkou ❤Záchrana světa.. Nemám nic vytknout tomuto filmu nevím koho to napadl ale povedlo se mu to ! Snad jen , že se netočí další díl :) Scifi, dobrodrůžo a taak, na prázdniny jak vyšitý 😂😂


Rohy = Pro mně jako stvořené a věřím i pro ostatní s hlavním hrdinou Daniellem Radcliffem. Příběh: Perrish si žije spokojeně dokud mu někdo nazabije manželku, s kterou byl od dětství..Lidí cízí ale i rodina ho začne podezřívat, že jí zabil. On to neudělal to je už od začátku jasné ale kdo to byl ?.. Jednoho dne se probudí s malými růžky a postupně mu rostou. Lidé mu začínají říkat co si opravdu myslí..  A takto se dostane i k vrahovi a sám se mu přizná.. příběh je opravdu ojedinělý , skvělý nápad. Konec trochu crazy . Některé scénky byly opracdu směšné ale v dobrém ,bavila jsem se :) Fantasy a sci-fi to je moje 😊Už se těším až se kouknu z apár měsíců znova na tento úžasný film ❤

 

Juno = Něcp málo o příběhu: Juno (Ellen Page) je šestnáctiletá středoškolačka, která se potýká s nečekaným těhotenstvím. Otcem dítěte je další teenager, Paulie (Michal Cera), kterého ovšem ona nepovažuje za svého přítele. Chce, aby všechno skončilo jako špatný sen, ale zjišťuje, že musí začít situaci řešit. Využije pomoci své nejlepší přítelkyně Leah (Olivia Thirlby) a uvažuje o Centru pro pomoc ženám, aby jí pomohlo s „rychlým potratem“, jak tomu sama říká. Před klinikou ale potká svou kamarádku Su-Chin (Valerie Tian), která odmítá potraty a přesvědčí ji, aby svoje rozhodnutí změnila.
Juno nakonec spolu s Leah nachází v Penny Saver inzerát od Marka a Vanessy Loringových (Jason Bateman, Jennifer Garner), kteří zoufale touží po dítěti a právě zde začíná příběh mladičké dívky Juno a jejího dospívání...  Když jsem tento film před pár dny viděla rozbrečela jsem se..😢😢 Uvědomila jsem si co všechno se může stát a, že si mám  vážit každého dne. Příběh byl tak opravdový ,vcítila jsem se do něj.. Holky, tohle by jste měli vidět , něco to ve vás zanechá.. zase film , který se neskutečně povedl.👌 Krásný ale i dojemný, smutná příběh , který bychom měli všichni vidět co pochybujeme o své existenci ...

 

 Pátá vlna = Něco malinko o příběhu :
V novém filmu Pátá vlna nalézáme většinu Země zničenou čtyřmi vlnami stále se stupňujících smrtících útoků. Cassie (Chloe Grace Moretz) prchá světem, prostoupeným strachem a nedůvěrou, a zoufale se snaží zachránit svého mladšího bratra. A zatímco se připravuje na nevyhnutelnou vražednou pátou vlnu, spojí své síly s mladíkem, který by mohl představovat její poslední naději - jen kdyby mu dokázala důvěřovat. První vlna žádná elektronika , ptčí chřipka, při které zemřou stovky lidí .. Tenhle film má v sobě něco zvláštního..není obyčejný jako řada dalších katastrofických filmů. :) Necyhbí ani romantika, což nesmí chybět. Mimochodem ten herec je prostě boží 💓. Příběh xistuje i v knížní podobě je i druhý díl ale ten nevím o čem je , ale myslím , že je jen v knižní podobě. A nakonec tenhle film je opravdu známí a populární ❤❤

 

Tak konec vybrala jsme opravdu ty nejlepší (podle mně) filmy :) během prázdnin můžete očekávat další tipy na cokoliv ✌  Budu se těšit u dalšího článku :) Byla bych ráda kdyby jsme se vyjádřily k jakémukoliv článku ani nevíte jakou by mi to udělalo radost :) 

Tak Papa 😘 Vaše Luccy😍😎

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky