Výlet do města perníků- Pardubice

Ahooj, vítám vás u dalšího článku :) Je tu nový formát článku a to tripy . Budu psát co jsem navštívila ,ať už jsou to česká města, fesťáky, koncerty a různé jiné akce :)) Tak jdeme do toho ❤










1.den 

Hned v pondělí jsem po obědě vyrazila do Hradce na autobus , kde jsem čekala na autobus. Ta jízda byla nekonečně dlouhá. Aspoň jsme měli zastávku v Humpolci a zanedlouho jsme dorazili do cílového města. Poté jsme se společně s babičkou přemístily do hotelu, který se jmenoval Zlatá štika. Ubytováno bylo po celou tu dobu moc krásné a příjemné s vyhlídkou do přírody. Přijeli jsme navečer , takže jsem ten den nic nestihli , ale šli jsme na večeři na Duklu do restaurace Blériot kde jsem si dala salát s grilovaným hermelínem a tím ukončili cestu. Řeknu vám byla jsem ráda , že jsem šla spát byla jsem unavená po té dlouhé nekonečné cestě ☺



2.den

Hned po snídani jsem vyrazily do Tyršových sadů se projít a dát si fresh džus , aby mě nakopl , protože jsem se špatně vyspala asi jiné prostředí :D A babi si dala pivko :D Podnik se jmenoval Galerie Café a taky podle názvu usoudit taky dosti drahý podnik, ale měli to tam pěkné :)) 




Poté jsme vyrazily k místnímu hradu kde jsme navštívily hned několik expozicí například historie pardubic, zbraně, skla, přírody, pravěku a retro- to mě osobně zaujalo nejvíce :) Pardubický zámek byl velice pěkný, ale překvapilo mně , že jsem si vše procházeli sami. Tyršovy sady jsou opravdu krásné a v co nejbližší době bych se tam znovu podívala. Park je vhodný pro rodiče s dětmi ale i zamilovaným párečkům♥ 

Po prohlídce zámku jsem si došli na oběd , který nestál za nic. Našla jsem jedno jídlo bezmasé a to vařenou brokolici s obyčejným bramborem :D Jako já jsem si myslela, že to alespoň ochutí, ale nee :D Sice jsem si to snědla , protože jsem měla hlad ale opravdu už bych tam nešla :D 




Po obědě jsme šli do Zelené brány, kam jsem tedy šla jen já , protože babí by to nevystoupala. Ale já jo , tak jsem šla. Výhled tam byl opravdu krásný a takový odpočinek od babičkovských keců :D














Den jsem opět zakončily v restauraci jménem Blériot a opět jsem si dal svůj salát s grilovaným hermelínem☺ Když jsem přišli do našeho pokoje tak už jsme měli uklizeno jako každý den :) Takže obsluha na jedničku. Chvíli jsme se koukali na televizi a já jsem si psala s kamarády dokud jsem neusnula. No a trochu trapná ale i vtipná historka: Takhle ležím na posteli a sluchátka v uších a na plný pecky no a já jsem jaksi neslyšela klepání.. No a pak tam přišel takovej mladej kluk, že tady mám víno, které jsem si objednala :D Ale přitom jsem si nic neobjednala, no měla jsem štěstí , že jsem měla pyžamo :D 

+ Jsme byli nakupovat v Tescu pro mně premiéra :D No tak jsme šli uličkou s alkoholem. No a co jsem tam nenašla :D pití Cannabish s trávou, většina to zná , ale pro mně to byla španělská vesnice měla jsem z toho druhé vánoce :D 


3. den 

Po snídani jsem se vydali do centra města a to do Palác Pardubice ( Obchodní dům) , kde jsme si dala espresso. Poté jsme se vydali na Kunětickou horu. Nemůžu to ani nazývat tůrou. Procházky byla krásná, nádherná v přírodě a výhledem na Pardubice. Po cestě nám normálně chodily kozy, které byli zbarvené jako krávy :D Aspoň jsem si je mohla pohladit. A v ohradě měli jeleny a srnky taky moc příjemný zážitek :) 

Poté jsme se dostali po 2 kilometrách do hradu, kde jsem si koupily prohlídku všeho. Nejprve nám paní řekla něco málo o historii hradu a pak už jsme sami procházeli expozice hradu. Dozvěděla jsem se jak se dřív trestalo lžářství, kacířství nebo i  čarodějnictví. Jak si žili kati a tehdejší zákony. Viděli jsme palečnici a různé jiné mučící prostředky.. No řeknu vám nechtěla bych žít v jejich době.. Pak jsme viděli také kostýmy z pohádek např. ( Popelka, Rumlcimprcampr atd. ) Také moc hezké a viděli jsme i jé archeologické vykopávky, které tam našli. Celý hrad je pod vyhaslou sopkou. A našli i důkazy ,že tu zde byli pravěcí lidé . Celá prohlídka byla moc pěkná a moc se mi líbila ♥ 
Po tůře jsme jeli zpátky do centru města kde jsem si dali oběd v paláci , byli to obyč, nudle se zeleninou. a večer abych měla zábavu , tak jsem se rozhodla jít do Cinestaru na horor, konkrétně na Anabell 2- zrození zla. Kupila jsem si popcorn , který jsem si kupovala poprvé v životě a určitě ne naposledy :) Odevzdala jsem se babi a vyrazila jsem do sálu. A tam mě čekalo překvapení :D byla jsem tam úplně sama :D Takže jsem si mohla natáhnout jak chci, řvát jak chci a tak.. Ale měla jsem divný pocit že mě někdo sleduje , hlavně když ve filmu byla strašidelná scéna Ale mooc jsem si to užila ♥ Po koně jsme šli zpátky do hotelu a tam jsem padla a usnula do říše snů...

4.den- poslední den

Závěreční den. Ráno jsme si trochu přispali a došli si dolů na snídani(švédský stůl). Poté jsme jeli do bazénu. bylo to tam hezké a hlavně skákací můstek :) Po zbytek dne byl ve významů nakupování. V levných knihách jsem si koupila čtyři knížky , udělala jsem si obrovskou radost já knížky miluju ♥ A pak jsme zašli koupi pardubický perník. Poté do paláce koupit ještě pár drobností, Pak jsem si zašli na pozdější oběd dala jsem si zeleninové lazaně mňam ☺ A pak jsme už jeli zpátky na hotel. Už to bylo klidnější a tak. Takže jsem si udělala pohodlí a začala jsem si číst a otevřela jsem si k tomu ananasové frisco ♥ Takže pohodička. Následující den jsme už jeli zase zdlouhavou cestou autobusem takže jsem byla rozlámaná :D 


Taaak kdybych měla zhodnotit tento výlet tak je to za jedničku :))  Moc jsem si to užila , ale doma je prostě doma. snad se vám nový formát bude líbit oblíbí te si to :)) Děkuju za přečtení a užívejte si zbytek prázdnin :)) ♥  

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky