Esej na téma Koho obdivujeme a proč

Ahoj! Přeji hezký večer :) A to dneska byl opravdu hezký den ☀

Dnes jsem si pro vás přichystala takovou menší esej, kterou jsme měli udělat do školy. Témata jsme měla tři ,já jsem si vybrala téma: Koho obdivujeme a proč. 
Poslední dobou mě začali strašně bavit psát eseje a i jiné povídky. Plně bez výčitek ,můžu projevit
svůj názor :) 
Jinak očekávejte v nejbližší době úvahu, která je humoristická :) 
Snad se vám bude moje esej líbit a pokud ano, budu ráda za každý komentář a odběr← :) 


Koho obdivuji?-Maminku!
Slov:260

Na světě je tolik lidí, které bych mohla obdivovat a mít je za vzor. Umělci, zpěváci, herci a mnoho dalších. Můžu je mít za vzor, ale za to, jaky vypadají (až na výjimky) , mohou jen photo shopy a plastické operace. Nechci obdivovat tyto lidi, kteří si hrají na něco, co nejsou. Koho tedy obdivuji ? Mojí maminku!
Ona mi darovala život. 👶 Naučila mě, jak se mám správně chovat k lidem, nelitovat se, postavit se problémům čelem. V životě dokázala tolik věcí, že to není možné spočítat na obou rukách.  Vychovala mě společně s čtyřmi sestrami, aniž by dávala na sobě znát únavu s, kterou zápasila. Chtěla bych toho v budoucnu dokázat tolik jako mamka. My puberťáci si vůbec neuvědomujeme, co naše mamka musí každodenně zvládat. Uklidit, uvařit, nakoupit a v neposlední řadě předstírat jak jí to náramně baví. No, co bychom si bez té mamky počali ? :) A když toho má jednoduše plný zuby, tak připomíná běsnící hurikán. V pubertě jí bereme spíše, jako tu nejhorší matka, která vás nechce pustit na diskotéku, ale ne, protože vy vás neměla ráda (mnozí si to myslí). ale proto , že o vás má strach. A když vyrosteme tak z vás budou ty nejlepší kamarádky.
Kdybych měla deru, tak bych chtěla, aby měla mamku jako já. Být mamka jako je moje mamka, aby ke mně přiběhla se svými starostmi, měla ke mně stálou důvěru, nebála se mluvit otevřeně o všech věcech, zažívat s ní první platonické lásky ale i zklamání 💔. Chci být jako mamka, být obrovskou bojovnicí jako je ona sama. Každá žena je nakonec odrazem své mámy. Chci být skvělou ženou, matkou, manželkou jako je moje máma-anděl bez křídel. 😇



Komentáře

Oblíbené příspěvky