Kde se vidím za 10 let ?

Ahoj, pěkný podvečer přeji.😇 Dnes po dlouhé době, vydávám další esej na téma kde se vidím za 1O let. Toto téma mi bylo nejbližší, těch z kterých jsme měli na výběr, jelikož už teď jsem rozhodla kam budu směřovat dál a to na střední školu zdravotnickou💃, je to pro mě obrovský krok.Ve čtvrtek esej píšeme tak uvidím co z ní dostanu, dám vědět. 😘

Slov: 491


  1. Osnova:
  2.       Úvod (dětství, babička, uvědomění si)
  3.           Čím a jak se chci stát doktorkou, mé sny
  4.        Kde se přesně vidím za 10 let (mé poslání, dům)
  5.           Otázky, na které si sama odpovídám (děti, manžel, práce)

5       Závěr (o mém snu, správná rozhodnutí, základka)

Kde se vidím za 10 let?

Když jsme byli malí a rodiče se nás ptali, čím chceme být, až budeme dospělý, většinou jsme odpověděli: Princeznou, herečkou, policistkou jako je například jejich tatínek. Byli to velké rozmanité dětské sny, ale většinou se rozplynou postupem věku a dospívání. Já jsem už od malička věděla, že chci pomáhat a zachraňovat životy. Když byla babička po mrtvici, tak nemohla chodit, musela vykonávat svojí potřebu do tzv. bažantu a já jako malá 6letá holčička ho ochotně a bez žádného pobízení vynesla. Sama si to nepamatuji, ale když babička byla v LDN a byla na tom opravdu  moc špatně tak mi to řekla.   V tu chvíli jsem si uvědomila, že chci opravdu něco dokázat pomoct spoustu lidem, kteří si sami nedokáží pomoci.

Teď sedím u stolu v sestřině bytě a píšu tuto esej. Jsem velký snílek a mám obrovskou motivaci, podporu a cílevědomost, která mě dovádí k těmto snům a cílům. Za 10let  budu mít určitě úspěšně dokončenou střední zdravotnickou školu a hned potom úspěšně složit přijímačky na 2. lékařskou fakultu v Brně. Mezi studiem si přivydělávat (nejlépe někde ve zdravotnictví mezi dětmi), abych si mohla pořídit řidičský průkaz. Kouknout se do Španělska k moři, potápět se do mořských hlubin, jet jachtou, vychutnávat si západ slunce na pláži. Úspěšně zvládnout všechny zkoušky a nakonec mít před svým příjmením MUDr. Mým dalším velkým snem je stát po atestaci dětskou lékařkou nejlépe tady v hradecké nemocnici, kde to moc dobře znám.¨

Za 10 let se vidím na dětském oddělení jako dětská lékařka MUDr. Lucie Trávníčková. Vím je to obrovský sen, ale vím, že je to mé poslání. Určitě mít svůj vlastní domeček s velkou zahradou někde na okraji města. Dům zařízený v retro stylu a mít v ložnici obrázek anděla, kterého mi namaluje moje mamka a tímto jí mít pořád na blízku, , výstavním kouskem bude kocour, kterého pojmenuji Honzík, jako se jmenovala můj úplně první kocourek.

 Nedokážu si odpovědět na otázku. Budu mít nějaké děti? Budu mít manžela? A to se bavíme ,,jen“ o 1O letech. Za 3650 dní, věřím tomu, že najdu spřízněnou duši a založíme si časem rodinu. Ale netroufám si říct, že ten malý zázrak bude na světě.  Nikdy nevíte, co si pro vás život připravil. Chtěla bych dokončit medicínu, mít stálý příjem, poté si něco odpracovat abych měla zajištěné potřeby pro ten malý zázrak.

Závěrem bych chtěla říct, když má někdo velké sny, jako já, má si za tím jít, neohlížet se za druhými, věřit si, jít si svojí cestou, která je někdy opravdu hodně trnitá. Je to jen moje cesta má rozhodnutí, kterých nebudu rozhodně nikdy litovat. Základka sice končí, ale až teď naše životní cesta začíná.


A co vy, kde se vidíte za 1O let ? :) 


Komentáře

Oblíbené příspěvky