10 Opravdu děsivých hororů nejen na Halloween 2018

Ahoj! Rozhodla jsem se podělit o ty nejděsivější horory, které jsem sama viděla a opravdu (jak se lidově říká) jsem si z nich sedla na zadek.
Proto vám dnes přináším 10 hororů, u kterých se můžete pořádně vyděsit..👽👽



1. Ghoul= Pro mě ten nejděsivější horor, který jsem kdy viděla, a že jich teda bylo. Film se odehrává na Ukrajině. A proč se jmenuje horor Ghoul ? To proto, že Ghoul je označován za neživou bytost, která se objevuje na místech s četnou úmrtností. Trojice filmařů se  vydává na Ukrajinu, kde zdokumentovávají hrůzný čin Andreje Čikatela ( tvůrci získali skutečné nahrávky Andreje Čikatela). Během 12 let spáchal přes 50 brutálních vražd, přinichž své oběti částečně snědl. Společně s místní tlumočnicí, průvodcem a senzibilkou se snaží odhalit tajemství domu, kde se vše odehrávalo. Stísnění pocit ve zdech domu se mění v děsivá setkání s jiným světem...Pokud máte rádi tento typ hororů (vyvolávání duchů,kanibalizmus,pananormální aktivity), tak honem do toho.  Jo a víte, že kdyby Emma Smetana neodmítla  postavu Kataríny, tak si jí mohla zahrát ? A pokud se vám nechce dlouze stahovat přes ulož.to apod., tak si stáhněte na Google play aplikaci Čekujto, zdarma, bez reklam. 👀
Mé procentové hodnocení→80%



2. Očista (The Purg)=Velice zajímavý a chytlavý nápad na horor, který se zrodil v hlavě Jamese DeMonaca poté, co mu manželka připomněla jeho zkušenost s agresí za volantem. Jak vyřešit kriminalitu ? Tím že bude na jednu noc (12 hodin) vše legální vražda, krádeže,násilí, nenávisti, vše co vás napadne to je dovoleno. Nikdo vám nepomůže všechny složky integrovaného záchranného systému jsou nedostupné.Ti co, to v sobě dusili po celý rok konečně mají svůj den.. Krvavý trailer s hororovými prvky natočili tvůrci série, Pananormal Activity. Znovuzrozený národ.. Poslanci, prezident Trump, ti co mají peníze jsou chráněny to není fér, proto se stávají hlavním útokem Očisty, ale nejen ti.. Tahle noc bude zatraceně dlouhá.. 💀
Mé procentové hodnocení→85%



3. Lesní duch 2013 (Evil Dead)=Máte rádi krváky, brutalitu? Tak tenhle horor je přímo stvořený pro vás, protože v tomto filmu bylo použito 189 394 litrů umělé krve, dokonce kvůli své brutalitě byl zakázán na Ukrajině. Hlavní hrdinkou je Mia, která se léčí ze závislosti na drogách, proto požádá svého bratra, aby s ním a s přáteli jeli na chatu, kde trávili jako malí dětství. Když přijedou tak s překvapením zjistí, že se sklep stal bizarním oltářem, obklopený desítkami mumifikovaných koček. Jednoho kamaráda Erika fascinuje jedna stará kniha, kterou objeví ve sklepě. Ze zvědavosti začne nahlas předčítat, aniž by věděl, jaké peklo rozpoutá.... Mia už nezvládá abstinovat začne šílet. V chatě se začne chovat tak násilně, tak že ji přátelé byli donuceni připoutat. V chatě začíná holý boj o život...
Mé procentové hodnocení→75%




4. V zajetí démonů (The conjuring)= Máte rádi horory podle skutečné události jako já? Něco na nich je.. Jiného, tajemného..
Film byl natáčen v Severní Karolíně. Snímek stál 20 milionů amerických dolarů což je přepočet na naše  455. 940,- .Paranormální aktivity, které se čím dál zvyšují. Hrůzný příběh dvou proslulých detektivů paranormálních jevů Eda a Lorraine Warrenových, kteří byli pozváni na odlehlou farmu, aby pomohli rodině terorizované temnými silami. Film byl natočen roku 2013, režisérem Jamese Wana. Mimo jiné jedna z postav Vera Farmiga hrála například v hororu sirotek. Pokud by jste se chtěli podívat na hadrovou panenku Anabelle, tak můžete do Warrenova okultního muzea.
Mé procentové hodnocení→78%


5. Sestra (The Nun)= Poměrně nový horor od tvůrců zajetí démonů od režiséra Corina Hardyho, který měl celosvětovou premiéru 4. září, z gotického období , což já miluji. Natáčelo se kompletně v Rumunsku na hradě Segešvár a Hunedoara. Já jsem také byla na sestře a byla jsem mile překvapena a kdo viděl tak mi dá za pravdu, že vám bylo na konci filmu také líto Frantíka.. Démonická řádová sestra, kterou jste mohli zahlédnout na obrazu v Zajetí démonů, se vrací , aby šířila zlo ze
záhadného kláštera v Rumunsku, ve kterém řád jeptišek ukrývá děsivé tajemství. Skvěle promyšlený děsivý příběh, který na sebe navazuje.
Musím říct, že jsem se od té doby začala bát jeptišek 😀
A víte, že démon Valak, který se v tomto filmu objevuje, je podle bájí okřídlený anděl jezdící na dvojhlavém koni, který je inspirován podle skutečné události ?
Mé procentové hodnocení⟶ 87%



6. Hostel= Lidé mají na tento snímek různorodé názory... Mně to připadá trochu zvrácený horor od česko-slovensko-německých tvůrců, který ale připomíná dnešní svět. Obchod s bílým masem se neděje jenom u nás, ale i různě ve světě, je mi z toho špatně, jak tohle někdo dokáže natočit, já bych na to neměla žaludek... V první polovině se jedná jenom o sex a v druhé polovině zvrácenosti na lidech, což obdivuji režiséra Eliha Rotha, jak dokázal natočit dohromady 3 díly... 👏Musím se přiznat, nedokoukala jsem to..V podstatě jde o to, že se dva kamarádi, rozhodnou cestovat napříč Evropou za
netradičními zážitky- no nevyplatí se jim to.. Společně ještě s jedním kamarádem Islanďanem se ubytují v nedalekém hotelu na Slovensku, kde si užijí s lehkými holkami, které je odvedou na čistou smrt k jejich kumpánům, který si s nimi budou dělat co uznají za vhodné, no podle mě v tý hlavě nemají nic (slušně řečeno).  Když film měl premiéru v kině přístup byl až od 18 ti let.  Dokonce na DVD nenajdete 3 brutální záběry, které museli smazat. Během natáčení se použilo 150 galonů krve. I když se příběh odehrává v Bratislavě, natáčení se realizovalo v Praze a v Českém Krumlově , což mělo za následek pobouření Slováků.
Mé procentové hodnocení⟶32%



7. Anabelle=Určitě jste o panence Anabelle slyšeli nebo ne? Tak já vám jí trochu přiblížím :) Anabelle je Americký hororový snímek z roku 2014, který vypráví o krásné, klasické, staré panence, která sice vypadá jako andílek, ale dokáže pohledem zabíjet. A v roce 2017 byl natočen druhý díl Anabelle-Zrození zla- který, se mně osobně líbí více. Snímek je založen na příběhu skutečné panenky, jež byla údajně posednuta zemřelou Anabelle Higgins-odtud jméno panenky, jenž můžete
navštívit již zmiňovaném Warrenova okultního muzea. Rozpočet byl 6,5 milionu dolarů, což je na naše cca 150 milionů korun. Pro fanoušky tohoto hororu mám skvělou zprávu! Dočkáme se totiž i 3 dílu :) Do amerických kin se dostane 3.července 2019 + se dokonce chystá v zajetí démonů 3! Kdo se těší jako já? Doufám, že nás to nezklame 👀
Mé procentové hodnocení⟶77%


8. Rec=Starší hororový snímek ze Španělska, který rozhodně nikdy neomrzí :) Momentálně mají natočeno 5 dílů a stále pokračují. Režisérem všech dílů je Paco Plaza. Klasika, prostě zombie, nakaženým virem, který se neúprosně šíří (kousnutím... ) Vždy snímek začíná televizní mladou
reportérkou a kameramanem, kteří jsou odvoláni na místo, kde je něco podezřelého. Na rozdíl od prvních dvou dílů, které se točili pouze ruční kamerou, ve třetím díle jsou použity i klasické kamery.
Mé procentové hodnocení→68%



9. Raw= I přes to, že tento film  je poněkud zvrácený, tak mně osobně se líbil.Kanibalizmus ,sex a násilí. Hlavní postava (Justin) pochází z vegetariánské rodiny.V šestnácti letech odchází na veterinární školu,kterou studuje její starší sestra. Při jedné z epizod šikany je donucena poprvé pozřít syrové maso. Tato zkušenost ji od základů změní a probudí v křehké dívce spící monstrum. V době, kdy byl tento film uveden ve Švédsku, opustilo kino víc jak 30 lidí, dva lidi
omdleli a ostatní vyběhli na záchod.No já jsem neomdlela ani nezvracela, ale taky mi z to nebylo moc dobře. Scéna ve které starší žáci zvracejí krev na prváky, je odkazem na plesovou scénu z hororu Carrie.
Mé procentové hodnocení→50%



10. Purpurový vrch (Crimson Peak)= Tenhle horor patří k mým nejoblíbenějším. Ach jak já tenhle horor miluji!💓 Edith Cushingová je na svou dobu velmi emancipovaná dívka s literárním talentem a nepěkným traumatem z dětství, s nímž se vypořádává právě psaním. Záhadnému cizinci, siru Thomasi Sharpeovi, se její texty líbí,jí se pro změnu líbí on. Dokonce tak, že po smrti svého otce odloží smutek a provdá se za něho. Díky sňatku se stane spolumajitelkou Purpurový Vrch, majestátní, viktoriánský dům, jehož děravou střechou padá do vstupní haly listí, sníh a déšť. Necítí se tam jako doma díky ponurým stěnám a její švagrové
Lucille a spousta děsivých vizí, jež jí doprovází od začátku. Edith je sice vyděšená, ale její zvědavost nutí odhalovat tajemství, které se dům snaží pohřbít. Tenhle film miluji jak je natočen gothika,to oblečení.. Dokonce film pochválil mistr hororu Stephen King. Filmový dům na Purpurovém Vrchu byl postaven pouze pro tento film, po dotočení byl zbourán. Natáčení filmu trvalo 68 dní.i
Mé procentové hodnocení⟶95%!!


Tak co na to říkáte, nalákala jsem vás,co si večer pustit? ☠️Do komentářů my napište zda jste nějaký horor viděly a jak se vám líbil a také by mě zajímalo jestli slavíte Halloween a jak. 🎃Určitě neváhejte napsat svůj oblíbený horor, alespoň budu moci na co koukat 👻
Vaše LuccyVegg 👽



Komentáře

Oblíbené příspěvky