Jak jsem se lekla


 Ahojky! Vítám vás u další strašidelné povídky ,,jak jsem se lekla". Jsem si vědoma toho, že na mém blogu jsou v (poslední době) samá negativní témata. Ale příště bude mnohem veselejší téma..Ale teď si dejte čaj či vánoční punč a pojďte se bát. 🎄


Asi nejsem jediná, kdo má strach rád- tedy ráda se bojím, hlavně doma, v teploučku a
bezpečí, pak vyhledávám tu správnou dávku adrenalinu a k tomu mi nejlépe poslouží hororové příběhy či napínavé detektivky, čtené při slabém večerním osvětlení v naprostém tichu, které je rušené snad jen tikotem hodin. Z šeravého přítmí vystupují stíny, které časem nabývají podezřelých tvarů, připomínající lidské postavy.Občas je ticho násilně přerváno vzdáleným štěkotem psa, avšak znějícího v mých uších nářkem, všech obětí, které se mi zjevují a vystupují právě v těch tmavých koutech zdí.
Tak právě tedy nyní se mi před očima odvíjí příběh osamělého detektiva, nevinné oběti a nervy drásající hry kočky s myší. Tajemný vrah volá své další oběti (ostatně vždy takto ohlašuje svůj další zločin). A v té chvíli..Ticho prořízne zvuk telefonu..Zvoní..Můj telefon zvoní, neznámé číslo.. Ježiši kriste, krve by se ve mně nedořezal,snad ani nedýchám, čas se zastaví, zvuk telefonu, údery srdce přehluší. ,,Haló?? Kdo je tam??" Ahoj Luci, to jsem já Radka, já jenže mám nové telefonní číslo."
Doteď jsem se považovala za velmi mírumilovného člověka. Ja jí snad zabiju! Tedy jestli to přežiju. Jestli jsem někdy byla blízko ke smrti,bylo to právě teď. Tak odteď sbohem spojení se světem i mobil může ,, zabíjet"!!

Tak jak se vám líbila povídka jak jsem se lekla? Máte také nějakou příhodu, kdy jste se lekly a měli jste malém před očima smrt ? O své příběhy se podělte klidně dolů do komentářů 👽☠️

Komentáře

Oblíbené příspěvky