Vánoční Tag🎄

Ahoj, přeji vám krásný první adventní
týden! To uteklo,zachvíli tu máme nový rok a s tím nové starosti ale i radosti. Dnes jsem si pro vás připravila vánoční tag, snad vám také přinesu trochu té vánoční nálady do vašich domovů :) Jdeme na to!


1. Kdy se začínáš těšit na Vánoce?
Pro mě začínají Vánoce, když začne padat první sníh a od té doby se i těším.❄️

2. Míváš adventní kalendář?
Naposledy jsem ho měla minulý rok,ale sežrali mi ho ségry. A tento rok nemám adventní kalendář.😂

3. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční pohádka/film? 
Jéje to je těžké. Já se o Vánocích koukám snad na všechno, co dávají. Já jsem tak na tohle trochu blázen, dělám totiž to, že si napíšu na papír, co ten den dávají a pak si to odškrtávám. ✔️ Rozhodně nesmí chybět- Tři oříšky pro Popelku, Chobotnice z druhého patra, Grinch,S čerty nejsou žerty, Harry Potter a mnoho dalších ☃️

4. Máš nějakou vtipnou Vánoční příhodu? 
Ano jednu mám z minulého roku. Pod stromečkem jsem dostala jednorožčí kigu. No a já jsem se vsadila, že s tím kigu a rozsvíceným vánočním řetězem+s reprákem obejdu celé náměstí za stovku. No,co by Lucinka neudělala že jo..Naštěstí na náměstí bylo minimum lidí, ale někteří,co si mě všimli (kdo by taky ne) málem nabourali, nebo jim vypadli oči z ďůlků, nedivím se jim. Divím se, že jsem ten večer neskončila v Bohnicích 😂😂

5. Jak vypadá tvůj typický štědrý den?
Ráno spím alespoň do 9 hodin. Když se konečně vyhrabu z postele tak si jdu udělat ranní hygienu. Obleču se do nějakého příjemného oblečení a jdu si zalehnout do obýváku koukat se na pohádky ( většinou se ještě hádáme se ségrama, jaká pohádka půjde dřív..) Mezitím ochutnávám cukroví, a když mamka potřebuje pomoct tak se musím přemoci. Když je kolem třetí hodiny, tak se jdu připravovat na štědrovečerní večeři ( jemně se nalíčím a vezmu si nějaké šaty).  Mezitím přijede sestra a její přítel.Večeříme kolem šesté. Najíme se a po zazvonění zvonečku si jdeme rozdat dárky. 🎁Když je vše rozdáno tak si spolu všichni povídáme, koukáme na pohádky a jíme cukroví a nikdy nesmíme zapomenout na náš tradiční punč!🍷

6. Co večeříš na štědrý den?
Klasicky rybí polévka s krutonky, kuřecí a rybí řízky. Já jím jen kuřecí řízky ale polívku v lásce nemám.

7. Máš nějaké Vánoční tradice?
Krom pohádek, koled,večeře neděláme žádné.

8. Oblíbené vánoční písničky/koledy?
Vánoční od Tery Blitzen
Půlnoční od Václava Neckáře

9. Živý a nebo umělý stromeček?
Vždy jsme měli umělý stromeček.

10. Jaké máš nejraději cukroví?
Rozhodně musí být s krémem. Miluji jakékoliv trubičky plněné krémem těch bych se užrala.

11. Jaký nejlepší dárek jsi kdy dostala?
No pro mně ten nejlepší dárek byl můj první tablet. Ale mě neurazí žádný dárek, ze všeho mám radost, uvidím, co mi nadělí tento rok Ježíšek.

12. Otvíráš dárky ráno nebo večer?
Vždy večer, poté co se najíme, což bývá kolem šesté-sedmé hodiny.

13. Co děláš o vánočních prázdninách?
Pro mě jsou prázdniny znamením  odpočinku. Takže se většinu času koukám na pohádky, jím cukroví a prohlížím si dárky,co jsem dostala, Vánoce se neobejdou bez rodinných návštěv, takže my navštěvujeme příbuzné a oni nás. No a to by nebylo, kdyby na nás učitelé nezapomněli s domácími úkoly, na kterých bohužel musím pracovat i přes prázdniny.

14. Oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Jednoznačně trdelník,ale je toho mnohem více. Pro mě by nebyli Vánoce bez vánočního punče a bez oblíbeného cukroví.

15. Máš ráda Vánoční trhy?
Ano mám,ale musím to vychytat tak, aby tam nebylo moc lidí.Já v tomhle mám výhodu jsme relativně malé město, ale i tak velké skupiny lidí nevyhledávám, Ale tento rok pojedu s tetou na Vánoční trhy do Prahy, kam se moc těším, naposledy jsem tam byla ve svých 10 letech. Nemůžu se dočkat!


Tak jsme u konce! Snad se vám Vánoční tag také líbil a snad jsem vám přinesla trochu té vánoční nálady :) 





Komentáře

Oblíbené příspěvky